Friday, October 28, 2011

Celebrităţi care îşi poartă copiii – AŞA ŞI AŞA


Repet antetul:

O prietenă mi-a dat ideea să scriu o postare despre celebrităţi care îşi poartă copiii, cu “aşa nu” şi “aşa da”. După câteva ore de căutat imagini pe internet, am găsit prea multe :)). Aşa că le voi împărţi în mai multe postări. Acest antet cred că îl voi copia la fiecare postare, ca să se poată înţelege ceva :D.

Ce să spun? E ok să vezi că totuşi celebrităţile îşi îngrijesc copiii şi îi ţin aproape. Dar totuşi mă miră foarte tare că nu au în jurul lor oameni pricepuţi care să le spună când folosesc un produs dăunător copiilor lor. Mai ales că mi se pare foarte periculos că sunt mulţi fani care ar folosi orice văd la idolii lor. Probabil ei primesc multe lucruri gratuite şi nu se mai interesează cât sunt de sănătoase. Sau poate chiar primesc bani pentru a apărea în poze cu unele produse. Dar mă miră foarte tare că nu îşi dau seama cât de aiurea stau copiii şi cât le e lor de incomod. Pentru că atunci când copilul îţi stă atârnat în faţă, şi tu ai un carrier cu bretele subţiri şi fără nici o susţinere pe şolduri, nu cred că nu ai dureri crunte de spate şi de umeri... Pe mine mă doare spatele doar uitându-mă la unele poze :D. Ca să nu mai spun că eu nu cred că pot umbla tot lovindu-se de picioarele copiilor, e o poziţie ce nu ai adopta-o când îţi ţii bebeluşul în braţe. Când am găsit primele poze la categoria “aşa nu”, mi-a venit în minte replica bine cunoscută din desenele animate ce le vizionam în liceu (mda :P): “Well, ain’t that cute... But it’s WRONG!!!” (Cow & Chicken).

Nu voi lungi postările din seria asta cu detalii “de ce” sunt sau nu sunt ok pozele. Pentru mai multe informaţii vă sfătuiesc să citiţi postarea aceasta: http://alexcreste.blogspot.com/2011/05/despre-marsupii-si-alte-port-bebe-uri.html. Şi acest pdf: http://kiddyshop.ro/bebelusipurtati/Purtareabebelusului.pdf.




În postarea de azi, poze pe care unii le-ar considera la secţiunea “AŞA DA”, alţii le-ar trece la “AŞA NU”. Sau poze din care nu ne putem da seama foarte bine cum sunt, nu se vede foarte bine, dar meritau trecuţi la baza de date ca fiind vedete care îşi poartă copiii.




Şi acum pozele de azi, în ordine alfabetică:


Byron Allen şi Jennifer Lucas (nu i-am trecut la secţiunea 3 pentru că tăticul pare a-l ţine pe bebeluş pe braţ, ca să nu stea cu bărbia în piept, şi deci e ca şi cum l-ar ţine în braţe; ce folos slingul atunci?... Iar mămica se pare că îşi verifică bebeluşul deci nu cred că nu are aer)



Calista Flockhart în serialul Brothers&Sisters, personajul Kitty Walker (aceeaşi explicaţie ca mai sus, îl ţine pe braţ de fapt)



Camila Alves, soţia lui Matthew McConaughey (nu îmi dau seama din poză cât de acoperit e copilul, poate e doar o păturică peste ureche... )



Carrie Ann Moss (soţul ei, de fapt, deşi copilul pare a se pierde in sling, el îl ţine de fapt pe braţ)



Courtney Cox (calitatea pozei nu ma ajută să îmi dau seama cum e carrierul; poziţia picioarelor pare ok, doar puţin dezechilibrat copilul)




Dean McDermott (recunosc că nu am ştiut unde să încadrez ustensila aceasta, cu care îţi porţi copilaşii, în timp ce ei stau în picioare :D)



Eric Dane ca personaj Marc Sloan în Grey’s Anatomy (nu l-am trecut direct la “AŞA DA” pentru că pe blogurile de babywearing se dezbate de ce poartă un bebeluş aşa de mic fără infant insert în Ergo Carrier :D)



Soţia lui Ethan Hawke (am trecut-o aici şi nu la secţiunea a treia pentru că îşi ţine de fapt bebeluşul în braţe, nu există riscul să se sufoce, de fapt nici nu foloseşte slingul...)



Şi o poză în care nu ştim cât de corect s-a folosit slingul, dar merita pusă aici pentru baza de date :D.







Gwen Stefani şi soţul ei, Gavin Rossdale (picioarele nu stau bine în sling, dar aceasta nu e o greşeală aşa de gravă încât să o trecem la secţiunea “AŞA NU”, nu e un pericol pentru copil. Şi poate fi vorba doar de ceva întâmplător. Nici pe umăr nu stă slingul bine, dar acest lucru e rău doar pentru persoana purtătoare, o va durea umărul după câteva minute de purtare. Şi într-o poză care pare a fi bună pentru secţiunea 4, totuşi Gwen îi susţine spatele)












Heidi Klum (slingul pare ok din cât de puţin se vede în poză)



Jennifer Connely (pare că-l susţine cu mâna)



Julia Roberts (nu-mi dau seama cum e carrierul)




Kate Hudson (nu-mi dau seama concret din primele doua poze, şi nici din următoarea, dacă nu cumva ar fi trebuit trecute aceste poze la postarea a treia... Cum am spus mai sus, aici am trecut şi pozele care nu sunt aşa grave, şi pozele din care nu se vede bine daca sunt ok sau nu.)





Keri Russel cu soţul ei (în aceste poze bebeluşul e susţinut şi nu stă cu bărbia în piept)




Laura Benett (la fel, îl ţine de fapt în braţe, fără ajutorul slingului)



Liev Screiber şi Naomi Watts (la fel, îl ţine de fapt în braţe, fără ajutorul slingului)



Mario “Mc Souleye” Treadway, soţul lui Alanis Morisette (nu-mi place mie poziţia culcată în wrap, dar bărbia nu pare a fi în piept şi nasul e la aer, spatele susţinut)






Michelle Williams şi Heath Ledger (nu-mi dau seama din poză cât e de ok)



Myleene Klass (îl ţine de fapt în braţe)



Naomi Watts (îl ţine de fapt în braţe)



Pete Wentz (spre deosebire de utilajele din postarea precedentă, aici copilul nu pare să atârne de o bucată de material subţire)




Rachel Weisz (cu copilul ţinut în braţe acum, cu năsucul afară)



Sarah Palin (nu-mi dau seama dacă stă ok, dacă e cu nasul afară, dar pozele au fost un şoc plăcut :D, faptul că şi-a dus copilul la întâlniri oficiale!)





Sheryl Crow (sper că bebeluşul e acoperit doar pe lateralul capului cu o bucată de wrap)





Summer Phoenix, soţia lui Casey Affleck (nu stă tare bine slingul în prima poză, şi în a doua îl ţine în braţe de fapt)




Tisha Campbell (picioarele mi-ar fi plăcut mai depărtate, cu genunchii mai ridicaţi)



Violet Affleck Garner (Eeeee???? Ce surpriză! :D Totuşi am pus-o aici pentru că slingul atârnă cam jos şi o va durea umărul :P :)) )



VA URMA

No comments:

Post a Comment