Monday, October 31, 2011

Celebrităţi care îşi poartă copiii – AŞA DA! - prima parte

Poate că şi în această secţiune veţi găsi slinguri care nu sunt răsfirate pe umeri, deci nu sunt comode pentru persoanele purtătoare, dar nu puteam fi chiar aşa exigentă :D, faţă de marsupiile din primele două părţi şi faţă de slingurile din a treia parte, acestea sunt perfecte!


Repet antetul:

O prietenă mi-a dat ideea să scriu o postare despre celebrităţi care îşi poartă copiii, cu “aşa nu” şi “aşa da”. După câteva ore de căutat imagini pe internet, am găsit prea multe :)). Aşa că le voi împărţi în mai multe postări. Acest antet cred că îl voi copia la fiecare postare, ca să se poată înţelege ceva :D.

Ce să spun? E ok să vezi că totuşi celebrităţile îşi îngrijesc copiii şi îi ţin aproape. Dar totuşi mă miră foarte tare că nu au în jurul lor oameni pricepuţi care să le spună când folosesc un produs dăunător copiilor lor. Mai ales că mi se pare foarte periculos că sunt mulţi fani care ar folosi orice văd la idolii lor. Probabil ei primesc multe lucruri gratuite şi nu se mai interesează cât sunt de sănătoase. Sau poate chiar primesc bani pentru a apărea în poze cu unele produse. Dar mă miră foarte tare că nu îşi dau seama cât de aiurea stau copiii şi cât le e lor de incomod. Pentru că atunci când copilul îţi stă atârnat în faţă, şi tu ai un carrier cu bretele subţiri şi fără nici o susţinere pe şolduri, nu cred că nu ai dureri crunte de spate şi de umeri... Pe mine mă doare spatele doar uitându-mă la unele poze :D. Ca să nu mai spun că eu nu cred că pot umbla tot lovindu-se de picioarele copiilor, e o poziţie ce nu ai adopta-o când îţi ţii bebeluşul în braţe. Când am găsit primele poze la categoria “aşa nu”, mi-a venit în minte replica bine cunoscută din desenele animate ce le vizionam în liceu (mda :P): “Well, ain’t that cute... But it’s WRONG!!!” (Cow & Chicken).

Nu voi lungi postările din seria asta cu detalii “de ce” sunt sau nu sunt ok pozele. Pentru mai multe informaţii vă sfătuiesc să citiţi postarea aceasta: http://alexcreste.blogspot.com/2011/05/despre-marsupii-si-alte-port-bebe-uri.html. Şi acest pdf: http://kiddyshop.ro/bebelusipurtati/Purtareabebelusului.pdf.



În postarea de azi, poze cu copii purtaţi sănătos, ergonomic, comod. Le-am împărţit alfabetic în mai multe părţi, pentru că totuşi sunt multe poze şi s-ar fi lungit prea mult o singură postare.



Şi acum pozele, în ordine alfabetică:


Amanda Peet cu un Ergo Baby Carrier









Angelina Jolie şi Brad Pitt cu slinguri






Arnold Vosloo cu Ergo Baby Carrier



Bill Horn “The Guncles” cu Moby Wrap



Bridget Moynahan cu Ergo Baby Carrier (apropo, cu seria asta m-am pus şi eu la curent cu vedetele din lume, nu le ştiam pe multe :D. mi s-a părut puţin interesant să le văd cu Ergo Baby şi pe această Bridget, şi pe Gisele Bundchen. Cică tăticul copilului lui Bridget, Tom Brady, a părăsit-o pe aceasta în timp ce era gravidă, pentru Gisele. Aşa că poate Tom Brady a venit cu ideea ca ambii lui copii să fie purtaţi în Ergo :D. V-am pus la curent acum şi cu telenovelele din viaţa vedetelor :D)





Brooke Burke cu un sling frumos






Brooke Shields cu un wrap



Cam Gigandet cu un sling (ştiu că a apărut la alte secţiuni cu acelaşi sling, dar în poza aceasta nu am ce să-i reproşez :D)



Carrie Anne Moss cu Ergo Baby Carrier





Soţia lui Chad Lowe cu un pouch



Courtney Thorne Smith cu Ergo Baby Carrier şi un wrap care sper că acoperă temporar copilul, pentru paparazzi







Soţia lui David Eigenberg cu Ergo Baby Carrier



Denise Richards cu un pouch



Soţia lui Dylan Bruno cu un pouch





VA URMA



No comments:

Post a Comment