Thursday, November 17, 2011

Două anunţuri

Nu ştiu dacă să anunţ şi aici pe blog sau nu :D. De când am anunţat pe Facebook au început să dispară şi suntem pe fundul sacului de BOBE 2G :)).

Boba 2G e la un preţ fantastic de 369 RON!




Au început să se vândă ca pâinea caldă Bobele 2G împreună cu protecţiile Poartă-mă! Dar e de înţeles! Un SSC excelent, cel mai bun SSC pentru toddleri, împreună cu cel mai bun cover de toamnă-iarnă-primavară, să le poţi lua împreună la 500 de RON?!?!?

Dar am aşa emoţii, pentru că nu îmi place să rămân cu stocul zero :D, dar în ritmul ăsta nu vom reuşi să facem o nouă comandă la timp! Diana e plecată în acest weekend de acasă, nu ne poate face alte protecţii :D.

Unde e plecată? Sigur ştiţi deja! La Bucureşti! Unde, în acest weekend, vă aşteaptă la Târgul Orăşelul Mami de la Sala Dalles. Detalii despre program şi altele :D aici. Acolo Diana vă va arăta nu numai wrap-uri, sling-uri, mei-tai-uri, wrap-tai-uri, păturici, dar şi cosmetice naturale delicioase Lia! Şi mai mult, veţi putea încerca Boba Carrier! Şi veţi putea cumpăra Boba 2G sau Boba 3G!

Aşa că dacă noi rămânem fără Boba 2G în această săptămână, mai aveţi o şansă la Târgul Orăşelul Mami. Sau dacă acolo nu vor trece toate, va mai exista o mică şansă când le primim înapoi. Eu nu m-aş baza pe asta :D. Şi iar mă gândesc că am făcut o greşeală că v-am spus aici, pentru că poate mă trezesc mâine cu stoc zero :)).

No comments:

Post a Comment