Monday, January 30, 2012

Detergenţii Sodasan

Da, tocmai mi-am dat seama că cei care nu ne urmăresc pe Facebook, ci doar pe blog, nu au aflat că joi noaptea am reuşit să urcăm în magazin detergenţii Sodasan.

Ce detergenţi am ales să aducem? Cei pe care îi folosim noi două din anul 2008, şi de care suntem foarte mulţumite. Preţ, calitate, ingrediente, toate ne sunt pe plac.



Săpunul lichid îl folosim zilnic, şi noi, şi copiii noştri. Cum am scris şi la descrierea produsului,

"Să nu uităm că bebeluşilor şi copiilor mici le spălăm des mâinile, din cauză că sunt atât de activi. Nu riscaţi să folosiţi atât de des chimicalele şi parabenii prezenţi în săpunurile obişnuite. Pe lângă că aceste chimicale nocive intră prin piele în organismul lor şi le distrug sănătatea, de pe mâini pot ajunge la fel de uşor în guriţa copilului."



Detergentul lichid hipoalergen mi se pare extraordinar. Curăţă ca un detergent convenţional, dar nu are nimic ce ar putea irita pielea sensibilă a unui copil. Iarăşi voi reda din descrierea făcută pe site:

"Gândiţi-vă bine dacă doriţi să ajungă pe pielea bebeluşilor şi copiilor voştri chimicalele nocive prezente în detergenţii de rufe convenţionali. Acestea rămân pe haine, pe lenjeria de pat care le atinge obrajorul, pe hainele noastre atunci când îi ţinem în braţe... Şi ne mirăm de incidenţa mărită a dermatitei atopice, a alergiilor, a astmului."



Detergentul pentru lână, mătase şi spălări delicate ţine foarte mult, mai ales dacă îl foloseşti doar pentru ce e indicat. Eu am unul de foarte multa vreme, şi îl folosesc cu succes pentru produsele de lână, pe care le spăl cu mâna.



Eu nu folosesc balsam de rufe. Probabil pentru că înainte de produsele Sodasan am folosit nuci de săpun şi m-am obişnuit cu mirosul acesta de curat, de apă, de proaspăt. Dar colega mea care foloseşte exact acest produs e foarte mulţumită de el.



Detergentul pentru toate suprafeţele e la loc de cinste în casa mea. Cu el nu simt lipsa Pronto-urilor dinainte, nici pe parchet, şi nici pe gresie. Cum am scris la descrierea produsului,

"Este ideal pentru a spăla pe jos, mai ales atunci când aveţi prin casă un bebeluş care începe să umble de-a buşilea, şi care din când în când îşi mai baga degetele în guriţă. Puteţi spăla parchetul din camere, gresia din baie şi bucătărie, chiar şi geamuri şi oglinzi, plastic, linoleu, chiar orice suprafeţe. Este un adevărat detergent universal."



În completare vine soluţia de curăţare pe bază de oţet. Nu ştiam ce să mă mai fac cu cada de baie care mi se părea murdară. Nu voiam să folosesc Cif şi Domestos, pentru că ar fi rămas chimicale pe ea, care ar fi ajuns apoi în apa de baie a copilului. Am încercat cu săpun lichid bio şi nu a mers. Am încercat apoi cu Cif şi nu a mers. Apoi mi-am amintit de această soluţie pe bază de oţet. Am acum o cada de baie mai albă decât a fost în fabrică :D. Despre utilizări,

"Pentru curăţirea intensivă a bucătăriei, frigiderului şi zonelor care vin în contact cu alimentele. Curăţă covoare şi mochete şi tapiţerie. Este recomandat şi pentru curăţirea carpetelor, covoarelor, mochetelor, împrospătează culorile, dezinfectează uşor, regenerează ţesăturile din fibre naturale. Elimină mirosurile. Îndepărtează depunerile şi petele de apă, precum şi reziduurile de săpun şi detergenţi de pe faianţă şi accesoriile de baie. Un detergent foarte eficient pentru toată baia.

Soluţia poate fi utilizată cu încredere în bucătării şi în zonele care au contact direct cu alimente. Se pot curăţa locurile de joacă ale copiilor, sau jucăriile lavabile. Ideal pentru spălarea scaunului de masă al copilului, pentru văniţa lui, pentru masa de înfăşat şi orice obiect ajunge în contact cu copilul. Se poate folosi cu încredere pe covoare, atunci când cei mici încep să umble de-a buşilea.

În baie şi în bucătărie un produs de curăţare pe bază de oţet este ideal pentru că oţetul este dezinfectant şi antimicrobial. S-a demonstrat că elimina bacteriile S. aureus, L. monocytogenes, S. Enteritidis, E.coli, S. sonnei, şi Yersinia. De asemenea, este cel mai bun aliat în lupta împotriva mucegaiului."




Detergentul de vase este preferatul mamei mele. Până când a început să spele cu el, avea răni pe mâini de la orice alt detergent de vase din comerţ. Acum dacă i-aş aminti, i s-ar părea un chin dintr-o altă viaţă. Dar nu atât pentru pielea noastră l-am adus noi în magazin, ci

"Atunci când vă gândiţi câte chimicale nocive rămân pe vasele spălate cu detergenţii convenţionali, poate în general nu vă pasă. Dar când vine vorba de o femeie însărcinată, sau de un copil ce abia începe diversificarea, e obligatoriu să fim conştienţi şi să facem un efort pentru a le oferi o viaţă mai sănătoasă. Iar preţul mic face ca acest produs să poată fi folosit în orice gospodărie."



Am lăsat la urmă Înălbitorul de rufe prin oxigenare pentru că încă nu am avut motiv să-l folosesc. Cu nucile de săpun mi se mai îngălbeneau hainele, dar de cand am trecut pe detergenţi bio nu am mai avut această problemă.



Dacă nu v-am lămurit să ne deveniţi fani pe Facebook prin faptul că acolo sunteţi la curent cu tot ce se întâmplă, poate vă putem tenta altfel. Am început să ne gândim şi noi la serii de poze "Hey Girl" cu Ryan Gosling. Sigur ştiţi despre ce vorbesc. Dacă nu, google it, că e important :)).


2 comments:

  1. Cand refaceti stocul pt detergentul lichid de rufe de la sodasan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Din pacate nu mai aducem detergenti. Ne pare rau!

      Delete