Friday, February 17, 2012

"Al meu e mai bun decât Ryan Gosling" - 8 + Tabel participanţi

Pozele primite azi:

136. - 137. sakura





 138. - 139. Nicol Trandafir





140. - 142. Anca Boloş








S-au terminat înscrierile la concurs. Pozele care participă le puteţi vedea în cele 8 postări (inclusiv aceasta):
"Al  meu e mai bun..." 1
"Al  meu e mai bun..." 2
"Al  meu e mai bun..." 3
"Al  meu e mai bun..." 4
"Al  meu e mai bun..." 5
"Al  meu e mai bun..." 6
"Al  meu e mai bun..." 7

Am făcut un tabel cu cele 142 de poze înscrise. Vă rog să-mi spuneţi dacă mi-aţi trimis poze, sau aţi postat pe Facebook poze, care nu se regăsesc aici, şi mai ales dacă credeţi că tabelul cu persoanele înscrise nu e ok. Nu aş vrea să îmi spuneţi după ce trag la sorţi, aşa că vă las timp până mâine după-amiază :D. Eu am fost plecata 3 zile de la calculator, azi (ieri) a fost ziua mea :D, aşa că am scuză pentru orice greşeală.



  1.  
Corina Covaci
  1.  
Corina Covaci
  1.  
Corina Covaci
  1.  
Corina Covaci
  1.  
Ramona Ciorcilă
  1.  
Ramona Ciorcilă
  1.  
Moni şi Natalia
  1.  
Lilu Tesa
  1.  
Uzea Cati
  1.  
Ioana Ruxandra
  1.  
Ioana Ruxandra
  1.  
Lilu Tesa
  1.  
Lilu Tesa
  1.  
Ioana Ruxandra
  1.  
Corina Covaci
  1.  
Corina Covaci
  1.  
Ramona Ciorcilă
  1.  
Andreea Sfarlea
  1.  
Andreea Sfarlea
  1.  
Maria Magdalena Mihailescu
  1.  
Raluca Bradea
  1.  
Moni şi Natalia
  1.  
Mariana Zamfir
  1.  
Laura Radu
  1.  
Raluca Bradea
  1.  
Nicol Trandafir
  1.  
Andreea Funieru
  1.  
Andreea Funieru
  1.  
Andreea Funieru
  1.  
Ioana Ruxandra
  1.  
Ioana Schilinka
  1.  
Raluca Bradea
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Raluca Ungureanu
  1.  
Miriam Neagoe
  1.  
Miriam Neagoe
  1.  
Miriam Neagoe
  1.  
Simona Todoruţ
  1.  
Raluca Bradea
  1.  
Lilu Tesa
  1.  
Ioana Ruxandra
  1.  
Sakura
  1.  
Andreea
  1.  
Andreea
  1.  
Andreea
  1.  
Andreea
  1.  
Andreea
  1.  
Andreea
  1.  
Andreea
  1.  
Andreea
  1.  
Andreea
  1.  
Adriana Ciobanu
  1.  
Raluca Bradea
  1.  
Georgiu Monica
  1.  
Georgiu Monica
  1.  
Georgiu Monica
  1.  
Simona Todoruţ
  1.  
Simona Todoruţ
  1.  
Simona Todoruţ
  1.  
Simona Todoruţ
  1.  
Simona Todoruţ
  1.  
Simona Todoruţ
  1.  
Magda Bărbulescu
  1.  
Magda Bărbulescu
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Ioana Ruxandra
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Mira Velcea
  1.  
Ioana Csaki
  1.  
Ioana Csaki
  1.  
Ioana Csaki
  1.  
Andra Tatu
  1.  
Andra Tatu
  1.  
Andra Tatu
  1.  
Andra Tatu
  1.  
Andra Tatu
  1.  
Anca Mihaela Gheorghiţă
  1.  
Anca Mihaela Gheorghiţă
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Carla
  1.  
Ioana Ruxandra
  1.  
Ioana Ruxandra
  1.  
Paula
  1.  
Paula
  1.  
Paula
  1.  
Paula
  1.  
Paula
  1.  
Paula
  1.  
Paula
  1.  
Paula
  1.  
sakura
  1.  
sakura
  1.  
Nicol Trandafir
  1.  
Nicol Trandafir
  1.  
Anca
  1.  
Anca
  1.  
Anca





Ah, şi dacă tocmai vă gândiţi că aţi fi vrut să îmi uraţi "la mulţi ani", nu e târziu. Aştept un mic cadou de la voi. Până în 18 februarie, numărul 848 e al lui Alexandru. Un SMS = 2 euro! Haideţi să-l ajutăm, aşa cum am făcut-o cu Bibi!


No comments:

Post a Comment