Tuesday, February 28, 2012

Babywearing-ul e foarte util în concediu

Mai spuneam eu şi aici cât de mult m-a ajutat Boba atunci când nu puteam lipsi de la Botez, dar piticului îi era somn (şi el nu doarme fără mama lui ♥).

Am fost săptămâna trecută într-un mini-concediu la Budapesta. Oraş mare şi frumos, obiective multe pe care doream să le atingem, şi timp puţin. Juniorul meu are somnul de amiază cândva între ora 11 şi ora 16. Doarme vreo 40 de minute. Ora la care doarme depinde de mulţi factori, inclusiv de ora de trezire de dimineaţă, care variază între 5 şi 8. Dar oricum, în general nu pot să prevăd care va fi ora lui de somn. Aşa că dacă am fi vrut neapărat să doarmă la hotel, dimineaţa după micul dejun ar fi trebuit să stăm în cameră, sau prin hotel. Pentru că orice obiectiv de vizitat de afla la vreo 2 ore de mers prin oraş. Şi ne-ar mai fi rămas doar câteva ore după-amiază ca să ne plimbăm prin oraş, după somnul lui.

Dar ce sens are aşa mult stres? Când ei dorm atât de bine şi de liniştiţi la pieptul nostru? Dimineaţa după micul dejun o luam prin oraş, de mânuţă, sau în braţe, sau pe gât, unde-i place cel mai mult. Şi când, pe un tramvai, vedeam că începe să moţăie, îl luam în Boba. Şi dormea piticul meu, legănat în mijloacele de transport, sau plimbat la aer curat de primavară însorită, pe pieptul meu... ♥♥♥ Dormea mult mai bine decât o face în pat acasă.

(când am ieşit de la Grădina Zoologică)

(în drum spre Trenuleţul Copiilor)














(s-a trezit legănat de tren)












(a adormit când mergeam cu tramvaiul şi apoi cu metroul şi apoi cu autobuzul înspre Muzeul Avioanelor de la Aeroport)




(pe când am ajuns la Aeroport, s-a trezit fresh)


(da, îi cumpărasem şi lui mâncarea preferată la Ikea, dar n-a mai apucat s-o guste :D)


A, şi să nu mai spun cât de bine mi-a prins Boba de fiecare dată când îşi dorea tzitzi prin oraş. Îl puneam în Boba şi nimeni nu ştia ce facem noi acolo.






(pe insula Margareta)



(la Tropikarium rechinii i-au făcut pofta de tzitzi :D)



(aici mângâiam pisicile de mare)



Se trezea la fix când ajungeam la un obiectiv frumos de vizitat, pentru el. Apucam în felul acesta să ne plimbăm toată ziua, ajungeam acasă la hotel seara târziu.

Nu ştiu alţi părinţi cum sunt, dar eu eram tare stresată în perioada în care încercam să strecor ceva în programul lui dintre somnuri, să planific plimbări prin oraş care eşuau pentru că el nu dormea la timp... De când am descoperit cât de bine doarme în Boba, ne facem planurile indiferent de oră. Dacă vrea să doarmă prin oraş, poate foarte uşor să se odihnească acolo unde îi place lui cel mai mult.

Şi tăticul lui Alex a fost foarte mândru că îl poate purta prin Budapesta toată ziua! A fost un concediu minunat!

(sus, după ce am urcat cu funicularul)





(pe podul cu lanţuri)






(în metrou, în drum spre hotel)


Acum, după ce am căutat printre poze, mi-am dat seama că nu ştiu cum am fi putut vizita Budapesta fără Boba! :)


Edit 3 oct 2013: pentru a adăuga un link la postarea despre Boba Air, fără de care concediul nostru la mare ar fi fost foarte dificil.


1 comment:

  1. http://www.bobafamily.com/blog/2012/08/16/adventures-in-babywearing-international-travel/

    ReplyDelete