Monday, June 18, 2012

Marsupiu ergonomic SSC + jambiere: Copil purtat, confortabil și protejat




V-am mai povestit de multe ori care credem noi că este rostul jambierelor, și cât de mult se potrivesc ele cu purtarea bebelușilor, și cu scutecele textile. Toamna, primăvara și iarna, sau în serile răcoroase de vară, de exemplu, toți părinții care își poartă copiii observă că pantalonii acestora se ridică și lasă o porțiune de piele expusă la aerul rece. Șosete așa de lungi se găsesc greu, așa că jambierele sunt alegerea ideală. Când uit de acasă să-i dau jambierele, ajung să mă enervez pe mine când adoarme legănat în SSC la plimbare, și eu îi țin cu mâinile cald la gambe și glezne :D.

Vara e prea cald pentru purtat pantaloni lungi, dar totuși copilașii ce abia acum învață să meargă de-a bușilea, sau care sunt la începutul mersului în două picioare, au nevoie de protecție pentru genunchi în momentele în care nu sunt purtați de părinții lor. Așa că cea mai răcoroasă alegere sunt jambierele, iar în rest doar cu un maieu și un scutecel. Mai ales copiii purtați trebuie să fie îmbrăcați foarte subțire pe trunchi, așa că jambierele pe picioarele care ies din carrier sunt bine-venite.

Nu mai spunem de rolul jambierelor la purtarea scutecelor textile, pentru că am mai povestit despre asta.

Acum, marsupiul ergonomic (Soft Structured Carrier) Luna a adus cu el niște jambiere Poartă-mă!.  Și fiindcă Luna este generoasă, s-a decis să împartă cadoul și cu sora ei, Boba.

Așadar, în limita stocului disponibil la (Luna sau Boba) și la jambierele Poartă-mă!, la cumpărarea unui marsupiu ergonomic SSC, primiți gratuit o pereche de jambiere la alegere (dacă mai aveți din ce alege :D) dintre:
·         Jambierele portocalii
·         Jambierele verzi cu elefanți roz
·         Jambierele negre cu elefanți roz
·         Și jambierele roz

Nu știți cum arată cele roz? Așa (modelul nu este inclus in pachet, din păcate :D) ♥♥♥:




No comments:

Post a Comment