Friday, August 17, 2012

Haine noi pentru alăptare

În luna iulie v-am anunțat că am adus în magazinul nostru haine speciale de alăptare făcute cu drag, în țara noastră, de Iulia de la Eu Și Bebe.

Între timp, pe măsură ce Iulia a introdus în gama ei noi modele, le-am adăugat și noi în magazin. Le puteți vedea pe toate aici.

Modelele anunțate în luna iulie chiar le avem în stoc (Rochia Hawaiană, Rochia Lucy și maieul Corina). Celelalte modele, nefiind constant în stocul nostru, vă vor ajunge cu o întârziere de 2-3 zile. Și, în cazul în care le veți comanda, vă vom suna să vă spunem precis dacă le avem noi pe stoc sau dacă le putem aduce repede de la Eu Și Bebe.

Mai speciale sunt rochiile de ocazie. Din moment ce satinul nu se întinde, s-a ajuns la concluzia că alegerea mărimii dintr-un tabel nu va rezulta într-o potrivire perfectă. Astfel, pentru a comanda o rochie de ocazie pentru alăptare, va trebui să ne spuneți măsurile dumneavoastră, pentru a le transmite mai departe la Eu Și Bebe, iar ei ne vor trimite rochia potrivită pentru dumneavoastră.

(dar eu zic că merită efortul)


Așadar, facem o recapitulare :D. La Kiddy Shop veți putea cumpăra:

- maieuri pentru alăptare (pe lângă maieul Corina, mai avem și maieurile de la La Leche League)



- tricouri pentru alăptare (Rază de soare, Rază de lună, Miruna, Bia)


- rochii pentru alăptare de vară - toamnă caldă (Liz, Mia, Hawaiană, Lucy, Elisabeta, Ligia


- bluze cu mânecă lungă pentru alăptare, unele sunt croite special să fie bune și în sarcină! (Victoria, Valentina, Amy, Cindy


- rochia de alăptare de toamnă (Kate)


- și rochiile de ocazie, care se fac la comandă, la alegere din culorile roșu, verde sau albastru. Deci oricare din cele 3 modele poate fi comandat în oricare din cele 3 culori (Beatrice, la care se dă la o parte o parte din decolteu, Bella, la care se desface funda și Annabel, la care se deschid fermoarele)





No comments:

Post a Comment