Sunday, August 5, 2012

Produse noi Mayam

Am vrut să vă dăm un anunț rapid. Am reînnoit stocul la produsele Mayam și Sodasan, în cazul în care așteptați vreun produs și el nu era în stoc.

În plus, la sugestiile clientelor noastre fidele, am mai adus 4 produse Mayam:

Lanolină (că tot e Săptămâna Internațională a Alăptării)



Mămicile puse pe făcut creme homemade pentru bebelușii lor sau pentru propria îngrijire ne-au cerut aceste două uleiuri prețioase:







și ne-a mai fost cerut pentru probleme dermatologice, dar și pentru proprietățile de a pune pe fugă insectele, uleiul de neem (mare atenție, miroase îngrozitor, să nu spuneți că nu v-am avertizat :D).



Cu uleiul de neem am o experiență recentă. În concediu mi s-a infectat pielea de lângă o unghie de la picior. Știți genul acela de infecție pe care puneam repede unguent de tetraciclină când eram mici :D, fără să ne gândim că introducem în organismul nostru antibiotice... De-abia puteam călca seara. Înainte de culcare mi-am pus o picatura de ulei de tea-tree și una de ulei de neem (le aveam la mine pentru folosirea împotriva insectelor). Dimineață nu am mai avut nici o urmă de infecție la picior!


No comments:

Post a Comment