Saturday, October 13, 2012

Tabelul cu participanții la concurs

E ora 0:00, 13 octombrie, aveți la dispoziție 24 de ore să ne semnalizați neregularități. Să ne spuneți dacă am pus pe cineva în plus :D sau dacă am uitat pe cineva.

Suntem oameni, greșim, deci nu va enervați dacă nu va regăsiți. Acesta este motivul pentru care am ales să avem o zi întreagă la dispoziție să reparăm greșelile.

Orice nelămurire ne-o puteți spune aici pe blog, sau pe Facebook. Vom repara cât putem de repede.

Tabelul cu participanții la concursul Boba îl puteți vedea aici.

Editare (ora 14:20) cu adăugarea a două participante la final, tabelul nou aici.

Editare (ora 18:25) cu adăugarea unei participante la final, tabelul nou aici.

Editare (ora 22:51) cu adăugarea unei participante la final, tabelul nou aici.

Editare (ora 23:35) cu adăugarea unei participante la final, tabelul nou aici.

Weekend plăcut!


19 comments:

  1. woau...dar s-a strans ceva lume :) bafta la toata lumea...eu si uitasem de el :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Foarte multi participanti. Speram ca soarta sa decida cui ii va fi cel mai util.

      Delete
  2. Eu nu apar in tabel. am postat cu numele de facebook Mika Mo. am obs ca si pe fb aproape toate comentariile celor inscrisi primisera like de la kiddy, cu exceptia a 3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mihaela, tocmai ca am incercat sa nu dam like celor care nu au reusit sa se inscrie. Ti-am scris, cu tag, cateva comentarii mai jos, ca nu vedem share-ul pentru ca nu e public, e vizibil doar prietenilor.

      Delete
  3. Eu nu apar in tabel. am postat cu numele de facebook Mika Mo. am obs ca si pe fb aproape toate comentariile celor inscrisi primisera like de la kiddy, cu exceptia a 3

    ReplyDelete
  4. premiul este superb ..ar fi trebuit sa facem ceva mai mult decat a da un share..chiar merita....de expl un comentariu sau o poveste frumoasa si cea mai buna sa castige! Oricum castigatoarea va fi super mega giga fericita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raluca, mai este un concurs pe pagina Saptamana Internationala a Bebelusilor Purtati... la care poti castiga o Boba daca le trimiti o poza cu o activitate interesanta. Acolo e mai mult ”de lucru”, si sunt deci mai putini concurenti. Mai multe detalii despre concurs aici:
      http://kiddyshopblog.blogspot.ro/2012/10/concursuri-la-care-puteti-castiga.html

      Delete
  5. Nu o vad pe Adina Lasc.
    Ea a facut share-ul public. chiar dupa ce ti-am lasat comentariul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am intrat acum sa verific, si apare intr-adevar postarea publica, de acu 18 ore. Nu am stiut ca a facut-o publica. De aceea si zilele trecute am dat anunt tuturor celor carora le-am spus ca nu e public share-ul, ca trebuie sa ma anunte dupa ce-l fac public, nu am cum sa intru sa verific la fiecare daca a reusit :D.

      Am trecut-o la finalul tabelului. Multumesc de avertizare!

      Delete
  6. Nici eu nu figurez in tabel :) Mi se pare ca am si primit like pt comentariul meu. Sunt atat de multe (felicitari pt multimea de fani! desi sansele mele scad, ma bucur sa vad ca atat lume apreciaza genul acesta de carrieri). Cristina Comanescu este id-ul de facbook si pare-mi-se ca am comentat in primii 100. Va multumesc!!!

    ReplyDelete
  7. asa este. am gresit, scuze. nu stiu de ce nu ma gasea ctrl.+f

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, si eu cu ctrl+f. Chiar ma gandeam ca nu am scris nicaieri asta, sper ca nu incepe lumea sa ia tabelul in ordine...

      Delete
  8. Am modificat share'ul, am anuntat si pe FB, sper ca mai prind cursa.. :)

    ReplyDelete
  9. Eu nu m-am regasit printre participanti, ma numesc Ana Valentina Rosulescu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buna Ana! Ti-am raspuns imediat mai jos ca nu vedem share-ul: http://www.facebook.com/kiddyshop.ro/posts/108878582601878?comment_id=47978&offset=300&total_comments=487. Poti schimba pe public ca sa-l vedem?

      Delete