Wednesday, January 1, 2014

Bilanț 2013. La mulți ani 2014!

2013 la noi în...

Magazin

Am adus produse noi în magazin. Nu voi lua în considerare produsele noi din mărcile deja existente pentru că sunt prea multe. Voi enumera mărcile noi de fapt:
- cartea Conceptul Continuum
- produsele cosmetice și de bumbac organic The Little Green Sheep
- scutecele textile Milovia
- scutecele textile și papuceii cu talpă moale Baba+Boo


Distribuție

Din septembrie suntem distribuitori autorizați Charlie Banana în România.

Din octombrie suntem distribuitori autorizați Milovia în România.

Din noiembrie suntem distribuitori autorizați Baba+Boo în România.


Concursuri

Am început primăvara cu un concurs verde anti-astenie.

În octombrie am oferit premii grupurilor din țară ce se întâlneau pe tema purtării bebelușilor.

Tot în octombrie am avut un concurs pe blog pentru câștigarea unui marsupiu Boba 3G și a unei veste Boba.

Tot în octombrie am acceptat provocarea Nașteri de poveste.

În ultimele 10 săptămâni din an am oferit cel puțin câte un produs gratuit. Uneori două (seturi de două produse), alte dăți trei (au fost mai mulți câștigători), sau chiar 9 produse în ultima săptămână.


Blog

Topul celor mai citite postări in acest an:

1. Repelente sănătoase - soluții împotriva tuturor insectelor: țânțari, căpușe, furnici, muște

2. Despre efectele nocive ale folosirii scoicilor de mașină pentru bebeluși (în afara mașinilor)

3. Ce folosim în locul şerveţelelor umede pentru funduleţ?

4. Motivul sănătății în alegerea scutecelor textile (lavabile, refolosibile) - ce conțin scutecele de unică folosință?

5. Cărucioare, Marsupii şi Stresul bebeluşilor 

6. Despre lucruri “esențiale”pentru copii, de care de fapt nu avem nevoie

7. Haine speciale pentru alăptare la Kiddy Shop! (și despre alăptarea în public)

8. Purtarea bebeluşului pe timpul iernii

9. Marsupii nesănătoase cu faţa în afară (din seria cu celebrități)

10. Purtarea bebeluşului pe timpul verii 



Alte realizări

Am fost înștiințate că suntem pe locul 3 într-un top băimărean de societăți comerciale.


Vă mulțumim că ați fost alături de noi și vă dorim un an nou fericit cu sănătate și împliniri!





No comments:

Post a Comment