Monday, March 10, 2014

Noul Tots Bots EasyFit V4 e acum în stoc!

Tots Bots a lansat recent un nou model de scutec textil cu buzunar EasyFit V4, la care au revenit la materialul de bambus care i-a consacrat. Materialul nou se numește Binky pentru că e o combinație de bambus cu minky. Bambusul absoarbe mult, minky se usucă repede. Materialul Binky este în straturi. Deasupra, lângă pielea copilului, este un amestec de bambus și bumbac, iar microfibra Minky foarte moale și ușor de uscat este jos, ducând departe de pielea bebelușului umezeala. Avantajele fiecărui material sunt multe și se obține echilibrul perfect între finețe, absorbabilitate și durabilitate, fără niciun compromis la timpul de uscare. Noul EasyFit vine și cu un insert în plus pentru capacitate de absorbție suplimentară.



EasyFit este un scutec mărime unică, adică poate fi folosit de la naștere și până la renunțarea la scutece. Are tot ce aveți nevoie pentru a ”scuteci” textil cu bebelușul dumneavoastră ani întregi. Mai multe detalii despre el puteți citi la oricare dintre scutecele de pe site, de exemplu la modelul Incy Wincy Spider.

Tots Bots EasyFit V4 găsiți în magazinul nostru în culorile roșu, verde, portocaliu, albastru și mov.


Dar și în nou lansata gamă Nursery Rhymes, foarte veselă și colorată. Am fost atât de curioasă care sunt cântecele de copii care au inspirat modelele, încât după ce le-am găsit m-am gândit că poate ați vrea și voi să le știți, așa că le-am trecut la fiecare produs în parte pe site, și am creat niște imagini cu ele pentru Facebook, pe care le voi posta și aici. Din cauza lor, de câteva zile eu îmi adorm copilul cu Incy Wincy Spider climbed up the water spout :))




















Pentru că am văzut că și eu mă descurc greu în multitudinea de produse Tots Bots de pe site, am creat filtre sus, pentru a vă alege dacă doriți din toate produsele Tots Bots să vizualizați doar o anumită gamă. Alegând, de exemplu, să vedeți doar EasyFit V4 veți scăpa de restul produselor care vă încurcă. Filtrele sunt cele de sus, încadrate în imaginea de mai jos cu roșu:








No comments:

Post a Comment