Monday, March 3, 2014

Noutăți Milovia + giveaway!

Suntem destul de în urmă cu anunțarea noutăților aici pe blog sau pe Facebook.

Am adus recent de la Milovia și printul meu preferat, Bufnița misterioasă:



și tot recent am adus în magazin săculeți de scutece de la Milovia. Dacă încă nu știți la ce folosesc, citiți descrierile de pe site aici, unde am creat secțiunea sacilor pentru scutece (wet bags) în cadrul accesoriilor, ca să îi găsiți mai repede. 



Și am vrut să sărbătorim această lună specială, mulțumindu-le femeilor din jurul nostru, care ne-au ajutat, care ne-au îndrumat cândva pe calea cea bună, care ne-au fost alături la greu, datorită cărora acum suntem mai bune, datorită cărora am aflat de scutecele textile, sau de babywearing, sau de alăptare. 

Pentru aceasta am organizat rapid un concurs pe pagina noastră de Facebook, unde pentru a vă înscrie trebuie să-i dați un like imaginii de concurs, să dați tag persoanei speciale pe care o apreciați și să-i mulțumiți. 




Eu nu mă pot înscrie în concurs, însă le voi mulțumi mereu celor trei mame care mi-au deschis calea spre purtarea primului meu copil. De acolo parcă toate evenimentele m-au dus înspre mai multă dragoste și empatie și respect pentru copilul meu. 


No comments:

Post a Comment