Tuesday, April 1, 2014

Am reînnoit stocul la toate tipurile de suzete

Am readus în stoc toate cele 4 tipuri de suzete: rotunde sau ortodontice, clasice sau ”fluture”.



Suntem întrebate des cum de vindem suzete. Vindem suzetele cele mai naturale și mai sănătoase de pe piață pentru că există și mame care nu alăptează dar care sunt atașate și dornice de natural. Am scris chiar când am anunțat că aducem suzete, în 2011, explicația. La început, când nu aveam mulți clienți, la fiecare comandă de suzetă colega mea (da, cea care nu a alăptat dar care promovează alăptarea de câte ori poate) suna clienta să o întrebe dacă alăptează. Dacă aceasta răspundea că alăptează începea s-o convingă să nu cumpere suzetă. Acum nu mai avem timp să chestionăm pe toată lumea și nici nu e normal s-o facem. Trăim în epoca informării. Eu pe blogul personal scriu mereu că dacă doriți să reușiți să alăptați, să nu introduceți suzeta. Pe blogul firmei, în linkul de mai sus, am scris în primul aliniat lucrul acesta, nu cred că mai există vreo companie care să facă așa ceva. Pe mail dacă suntem întrebate direct de suzete, ce tip recomandăm unei mame ce alăptează, încercăm să îi transmitem acelei mame cât e de important ca bebelușul să sugă la sân în locul suzetei. Așadar, din moment ce facem toate aceste demersuri de informare, nu credem că e corect să mai întrebam clientele un aspect atât de intim, întrebare care poate părea chiar jignitoare. E suficient, cred eu, cât informăm pe toate planurile posibile, fără să devenim intruzive.

Pentru că dacă totuși bebelușul vostru are nevoie de o suzetă, aceasta este cea mai naturală și mai sănătoasă pe care ați putea-o găsi pe piață. 


No comments:

Post a Comment