Monday, April 7, 2014

Dacă doriți să ne urmăriți

Ne obișnuisem să vă fim aproape prin intermediul Facebook-ului. Însă mai nou Facebook-ul dorește să câștige mulți bani, așa că pentru a forța postările sponsorizate a decis ca cele neplătite să fie vizibile doar pentru 1% din fani.

Personal nu mi se pare corect pentru că dacă am dat Like unei pagini de pe Facebook înseamnă că îmi doresc să văd ceea ce această pagină împărtășește. La fel cum mă abonez în readerul de bloguri și vreau să îmi apară toate postările paginilor, nu celor care dau bani ca să-mi apară pe ecran. Poate multora le-am dat Like pe Facebook în loc de Follow în Feedly, și acum voi rata tot ce acestea share-uiesc. Mi s-ar părea normal ca paginile al căror fan NU sunt să plătească pentru apărea în newsfeedul meu. Așa și-ar primi banii și acționarii Facebook și ar fi toată lumea fericită. Pentru că eu nu cred că paginile despre naștere naturală, despre alăptare, despre babywearing vor plăti ca să le apară postările în newsfeed-ul fanilor. Și pentru că nici noi nu vom sponsoriza share-uirea unei povești frumoase de naștere de exemplu, din care nu avem nimic de câștigat.

Dar cum ne plăcea să share-uim multe poze și articole frumoase, am vrea să ne urmăriți în continuare cu la fel de mult entuziasm. Așa că facem un pas pe care eu sper să îl facă și paginile pe care le urmăresc eu personal, pentru că vreau să le urmăresc în continuare și Facebook ne bagă bețe în roate:

Vom avea newsletter! Așa că dacă doriți să primiți pe mail un newsletter regulat cu articole interesante de natural parenting ce le-am citit pe internet, cu poze frumoase, cu articolele de pe blogul nostru pe care poate le-ați ratat, cu noutăți și promoții din magazin, vă puteți abona aici:

Abonați-vă la newsletterul nostru





Ce mai puteți face ca să fiți la curent cu tot ce vă împărtășim noi sau alte pagini pe care le urmăriți?


1. Vedeți dacă regăsiți paginile preferate în alte rețele de socializare. Noi încă nu suntem pe Twitter, dar ne găsiți pe Google Plus și pe Pinterest.

2. Urmăriți blogurile paginilor preferate. Blogul nostru îl puteți urmări abonându-vă în partea dreaptă, avem inclusiv urmărire prin e-mail dacă nu folosiți vreun reader.


3. Dacă preferați Facebook-ul, atunci dacă doriți să vă apară postările noastre, dacă doriți ca voi să fiți  între acei 1% care văd ceea ce postăm, va trebui să le arătați că vă interesează. Și eu voi face la fel cu paginile ale căror postări vreau să îmi apară: voi da Like de câte ori postează ceva interesant, și chiar voi share-ui mai des postările lor. Astfel, Facebook va înțelege că mă interesează și mă va alege printre cei care văd postările acelei pagini. 



No comments:

Post a Comment