Wednesday, July 30, 2014

Autocolant pentru mașină - Bebe la bord

De prin luna mai-iunie la orice comandă plasată la KiddyShop primiți și un autocolant pentru luneta mașinii, care să semnalizeze faptul că în mașină este un bebeluș :).
(Dacă nu ați primit, ne cerem iertare, e posibil să mai avem și scăpări)

Ideea mi-a venit pentru că atunci când am fost prima dată gravidă am primit sau am găsit doar abțibilduri care nu mă reprezentau, așa că nu le-am folosit niciodată (logo-ul unei mărci pe care eu o consider imorală, sau bebeluși culcați pe o păturică, cu o suzetă în guriță).

Nu v-am scris până acum despre aceste autocolante, am uitat complet, până zilele trecute când Crazy Designs, pagina Alinei, cea care ne-a proiectat desenul, a share-uit pe Facebook imaginea.

Am fost întrebate dacă nu cumva desenul promovează ținutul copilului în brațe în mașină. Până acum abțibildurile cu bebe la bord pe care le-am văzut nu arată niciunul un bebeluș în scaun de mașină, ci toate arată filozofiile companiei ce le produce, pentru a fi folosite de cei care sunt în acord cu acestea. Am văzut și abțibilduri cu urși, și abțibilduri cu biberoane, cu cărucioare, cu bebeluși care se joacă pe o saltea și chiar și abțibilduri cu sânge și un cordon ombilical (de la o companie ce recoltează celule stem). Așa că aceste abțibilduri cred eu că sunt făcute pentru a se vedea textul (”Bebe la bord”) de către ceilalți șoferi, ca să fie mai atenți, iar în rest desenul trebuie să vă reprezinte pe dumneavoastră. Dacă dumneavoastră aveți un bebeluș la ”un altfel de bord” în afara mașinii, înseamnă că acest abțibild vă va aduce bucurie.






No comments:

Post a Comment