Saturday, October 4, 2014

Cine este TheBabyGuyNYC și ce este cu Boba #wearallthebabies?

Jamie Grayson este o persoană foarte cunoscută, nu numai în Statele Unite. Scrie în multe ziare și reviste celebre (NY Magazine, New York Times, Fit Pregnancy,..). A primit o mulțime de premii în domeniu. Are o pagină de Facebook foarte urmărită și deține un site, http://www.babyguygearguide.com/, specializat pe review-uri ale produselor pentru copii.

Nu e prima dată când Boba și TheBabyGuyNYC se intersectează, el are două prezentări video cu Boba Air, una în care descrie marsupiul și alta în care câștigă competiția de cea mai rapidă împachetare a marsupiului Boba Air. Le puteți vedea ambele filme aici.

Acum, compania Boba i-a propus lui Jamie să creeze designul unui model de marsupiu Boba 4G. Rezultatul este Boba 4G #wearallthebabies! Era de așteptat ca Jamie să gândească un model cu umor, nu numai cool și modern. Îl puteți vedea chiar pe el purtându-și opera aici:

  

  



sau la târgul de lansare, ABC Kids, în toamna aceasta, când chiar s-a folosit din plin de propriul marsupiu, adormindu-și nepoțica în el.





Este chiar primul produs pe care îl proiectează, nu numai primul mijloc de purtare. Într-un interviu de la lansare a afirmat:

Sunt fan al companiei Boba de mulți ani. Au fost printre primele companii de sisteme de purtare cu care am lucrat. Așa că atunci când m-au abordat cu această idee, am fost în extaz. Mereu am afirmat că nu mi-aș face propria companie de produse pentru copii, dar am lucrat din greu pentru ca marsupiul să fie așa cum mi l-am dorit, menținând totuși standardele și imaginea Boba. Sunt foarte încântat pentru această oportunitate și pentru ceea ce înseamnă pentru viitor.

A fost palpitant, dar a fost și greu să țin secretul. Mulți părinți m-au îndemnat de mulți ani să îmi creez produsele proprii, dar nu am vrut asta. Vreau să cunosc toate produsele din industrie și să știu care sunt cele mai bune, nu vreau să fiu tentat să spun că propriul meu produs este cel mai bun. Așa că această cooperare cu Boba a fost minunată și ușoară pentru că ei chiar creează produse excelente și nu mi-a fost teamă să-mi asociez numele cu ei. 

Sunt un mare partizan al purtării bebelușilor și am vrut ca acest produs să ajute la promovarea acestei practici și să facă purtarea mai ușoară pentru părinți.

Am vrut ca marsupiul să spună o poveste. Am vrut ca oamenii să fie mândri de babywearing și să îi inspire și pe cei din jur să își poarte bebelușii. Cred ca marsupiul reflectă aceste idei. 

A fost important pentru mine să rămân la fel de obiectiv ca înainte. Așa că, deși am cooperat cu Boba pentru acest produs, pot lucra în continuare cu orice altă companie de sisteme de purtare ale bebelușilor. Pot să recomand, să promovez sau să descriu și alte produse pentru purtare. Nu vreau ca oamenii să considere că acum am devenit subiectiv. Boba este într-adevăr un marsupiu minunat, altfel nu aș fi cooperat cu ei. Dar, la fel ca orice altceva, nu există produsul perfect pentru toată lumea.”


În curând veți putea cumpăra noul marsupiu WearALLTheBabies la KiddyShop. Până atunci însă avem o surpriză pentru voi, rămâneți în zonă :).




No comments:

Post a Comment