Thursday, April 23, 2015

Noi produse Bambooty în stoc

Am refăcut stocul la produsele Bambooty, ocazie cu care am adus și mai multe modele de scutece Bambooty Easy One Size:



Am refăcut stocul și am adus câteva modele noi la alezele refolosibile din bambus și bumbac organic, un produs din topul vânzărilor noastre, mult așteptat:




Am refăcut stocul la inserturile (absorbantele) pentru scutece. Sunt din bambus și foarte căutate. Am adus și un model nou, cu capse, care se poate folosi la orice scutec, dar în mod special este foarte potrivit pentru scutecele Bambooty BASICS, în cazul în care doriți să le folosiți și cu inserturi naturale sau doar pentru posibilitatea de a refolosi coverul cu insertul de rezervă până când primul se usucă. 


Un alt produs de care suntem întrebate săptămânal când revine în stoc este setul de absorbante pentru alăptare din bambus și bumbac organic:





No comments:

Post a Comment