Wednesday, April 8, 2015

Uleiul organic Mosimix de la Essential Care - aliatul perfect împotriva insectelor (țânțarilor, căpușelor)

De când am aflat că în oraș au reapărut căpușele, mi-am amintit experiența traumatizantă prin care am trecut anul trecut cu cel mic, când a luat o căpușă de la un loc de joacă de cartier. Eu credeam că sunt doar în pădure sau pe câmpii, așa că nu l-am dat cu Ulei Mosimix.

Folosesc Mosimix din 2010 cu mult succes împotriva țânțarilor, în serile de vară, la mare. Așa că primul gând acum, când am aflat că au reapărut căpușele, a fost să aducem uleiul organic Mosimix și în magazinul nostru. Vă reamintesc că postarea despre soluțiile repelente este a doua cea mai citită postare de pe blogul nostru.

Din păcate/din fericire, de aseară de când am anunțat pe Facebook că am adus acest ulei, s-a epuizat tot stocul! Însă vom aduce zilele acestea încă un transport.


No comments:

Post a Comment