Tuesday, June 30, 2015

Stick/roll-on Neobulle împotriva răului de mașină și a grețurilor din sarcină

În urmă cu o săptămână, în drum grăbit spre o altă localitate, mă gândeam ce bine ne-ar fi prins acest roll-on, dacă l-aș fi avut atunci... Și mie, și copiilor ne era rău din cauza curbelor și trebuia să ne tot oprim, să ne răcorim fața și să ne tragem sufletul. Un chin...

Când am fost însărcinată prietenele mele mă întrebau cu ce seamănă greața de sarcină, erau contrariate cum poate să-ți fie rău, dar în același timp să te aline ronțăitul gustărilor uscate, că doar atunci când ți-e rău ar trebui să nu poți mânca nimic. Le-am explicat că mă simt continuu, 24 de ore din 24, de parcă aș fi pe mașină, pe serpentine, cu stomacul plin de apă pe care o simt mișcându-se la fiecare mișcare a mea.

Așa că atunci când am văzut denumirea acestui produs am știut că nu a fost doar imaginația mea, grețurile de sarcină chiar sunt identice cu ceea ce simți când ai rău de mișcare, pe mașină, pe avion, pe vapor.


Uleiurile din compoziție sunt 100% naturale și organice. Fără efecte adverse, spre deosebire de medicamentele ce se iau oral împotriva răului de mișcare. În mod cert voi avea în bagajul de concediu acest produs

No comments:

Post a Comment